poniedziałek, 27 grudnia 2010

Metamorfoza zdechlarybka

Przed:




Wyglądasz ładnie, ale jestem zawiedziona masz pomalowane tylko oczy katsmetyków masz ho ho ho.
Dobra zacznijmy od tego co mi sie podoba barrdzo fajne włosy ciesze się że pamiętałaś o brwiach, oczy też są niczego sobie no, ale ja ich nie lubię usta fajne, tylko że wogóle ich nie widać (oprócz zębów oczywiście) no i ten gdzie niegdzie makijaż też jest super. Bez urazy, ale nie wiem czym się kierowałaś przy wyboże biżuterii.


6/10





Po:




Tu zrobiłam Cię na Sylwestra tak zwana "Magia kolorów" . Zmieniłam fryzurę. Pomalowałam Ci buźkę
oczy na 3 kolory, róz na policzki i szinke oraz błyszczyk na usta. I dodałam naszyjnik który nie gra tu głównej roli tylko jest dodatkiem tak jak powinno być.


Podoba się wam?
Komentujcie







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz