piątek, 17 grudnia 2010

Metamorfoza modnisia.x3 - cz. I

Przed :











Tu wyglądasz ładnie, nie pasują tylko buty i warkocz.
Bez urazy, ale z nim wyglądasz jak jakaś Pokahontas.
Cała reszta jest poprostu śliczna, a najbardziej podoba mi się
ten sweter z DKNY.













Po:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz